Netgsm'in akıllı IVR ve Netsantral hizmetinin özellikleri ile gelen aramaları otomatik olarak çağrı merkezindeki doğru kişiye veya departmana yönlendirilmesini sağlar.
Arayan kişiyi tanıyın, otomatik müşteri kartını agent önüne açın. Her çağrıyı etiketleyin ve doğru kişiye atayın.
Netsipp+ Softphone uygulaması ile mikrofonlu kulaklığınızı takın ve konuşmaya başlayın.
Netsipp+ SoftphoneSektörünüze özel tasarlayabileceğiniz rehber ile ticket oluşturun. Kişi ve firma kayıtlarınızda özel rehberinizi kullanın.
Belirli bir sorunun, mevcut durumunun veya diğer ilgili bilgilerin kaydıdır. Kategorize edilebilir, önceliklendirilebilir ve kişilere atanabilir.
Tüm gelen çağrılarınızı ticket'lara dönüştürün, önceliklendirin, kategorilere ayırın ve doğru takım arkadaşlarınıza atayın.
Kayıtları daha verimli bir şekilde aramak, kategorilere ayırmak ve filtrelemek için kayıtlarınızla ilişkilendirilen benzersiz tanımlayıcılardır.
Müşterileriniz ile iletişiminizi tek noktadan yönetebilirsiniz.
Sektörünüze veya ihtiyacınıza göre özel rehber tasarlayabilirsiniz.
Çoklu kullanıcı desteği ile kurum içi iş dağılımı yapabilirsiniz.
Müşterinize ait ticket geçmişinizi görebilir ve ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz.
Telefon, SMS kanalları sayesinde otomatik ticket oluşturabilir ve istediğiniz iletişim kanalıyla yanıtlayabilirsiniz.
Moladaki müşteri temsilcilerinizin mola nedenleri ve sürelerini görüntüleyebilir, raporlayabilir veya mola sürelerini yönetebilirsiniz.
Çağrı izleme modülü ile müşteri temsilcilerinizin anlık çağrı durumunu takip edebilir, bekleyen müşteri ve müsait temsilcilerinizi izleyebilirsiniz.
Etiketler sayesinde kayıtlarınızı daha verimli bir şekilde arayabilir, kategorilere ayırabilir ve filtrelemek için ilişkilendirebilirsiniz.
Netsantral entegrasyonu sayesinde arayanı tanıyabilir ve gelen çağrıya otomatik ticket oluşturabilirsiniz.
Farklı hesaplardan aynı ticketa cevap verilmesini engelleyen uyarı sistemi ile senkronize çalışabilirsiniz.
Ticket cevaplama süresi takibi sayesinde kabul edilebilir bir yanıt süresi ölçümlemesi yapabilirsiniz.
Çağrılarınızı dahili bazında, departman bazında veya tüm aramaları günlük, haftalık ve aylık olarak raporlayabilirsiniz.
Netsantral entegrasyonu sayesinde müşteri numarası veya müşteri kodu ile gelen çağrıyı müşteriye bağlama ve ses kaydı eşleştirmelerini yapabilirsiniz.
Tek noktadan; masaüstü telefon, mobil uygulama, masaüstü softphone ile çağrı başlatabilirsiniz.
Netsipp sayesinde masaüstü softphone ile çağrıları cevaplayabilir, molaya alabilir veya BLF ile müsait temsilci durumlarını görüntüleyebilirsiniz.
Kurumsal iletişim numaranız ile müşterinize tek numaradan destek verebilirsiniz.(Aynı anda Telefon, SMS, Faks, WhatsApp vb. numarası olarak kullanılabilmektedir.)
Görev kartı özelliği ile ileri tarihli yapılacak işlemler için kişi ve takımlara görev ataması yapabilirsiniz.
Süreçlerin takip edilebileceği projelerin oluşturabilir, projelere bağlı listeleri mevcut gruplardan seçebilir ve otomatik arama işlemlerinin yapılabilirsiniz.
Özelleştirilebilir hazır şablonlar ile ticket durumu değiştiğinde kişilerinize SMS ve E-posta bildirimi yapabilirsiniz.
İletişim Asistanı'nı (Form Widget) web sayfanıza ekleyerek müşterileriniz; Sizi Arayalım Formu, Telefon, SMS, E-posta, WhatsApp vb. iletişim kanalları ile size ulaşabilirler.
Netasistan, müşterileriniz ile yaptığınız telefon görüşmelerini yönetebildiğiniz, çalışanlarınız tarafından oluşturulan destek ticketları takip edebileceğiniz, SMS, Netsantral vb. iletişim araçlarına sahip son derece kullanışlı ve basit bir sistemdir.
Netasistan için öncelikle ihtiyacınız olan paketi seçersiniz (Lite, Plus). Daha sonra firmanızda bu sistemi kullanacak kişi sayısını seçer ve 6 Aylık - 12 Aylık ödemesini gerçekleştirirsiniz.
Netasistan'da; ticket oluşturma, kişi/firma rehber kaydı, görüşme kaydı, görüşme ses kayıtları, SMS entegrasyonu, Netsantral entegrasyonu vb. iletişim ihtiyaçlarınızın neredeyse hepsini karşılayan özelliklere sahiptir.
Netasistan'da telefon görüşmelerinizi masaüstü uygulaması Netsipp+ softphone ile veya IP telefonlar ile yapabilirsiniz.
Netasistan esnektir. Memnun kalmadığınız takdirde her zaman iptal edebilirsiniz. Ancak mevcut bulunduğunuz ayı kullanmış sayılırsınız. İptal ücreti yoktur.
Netasistan'ı, 7 gün boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz. Memnun kaldığınızda satın alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.