Yeni şirketlerden Türkiye'nin en büyük ilk 500 şirketine, eğitim kurumlarından resmi kurumlara kadar Netgsm, her ölçekteki işletmenin iletişim ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılıyor.
Netgsm, 2009 yılında hizmet vermeye başladığında; gelişmiş ve gelişmekte olan ülkeler tamamen değişimi gerçekleştirmiş ancak Türkiye'de hala IP tabanlı yeni nesil iletişim hizmetleri veren bir firma yoktu.
Bugüne geldiğimizde ise Netgsm ailesi olarak 198.000'den fazla abonemize ve iletişim sektörünün tüm iletişim ihtiyaçlarını tek panelde toplayarak hizmet veriyoruz.
Çözüm odaklı destek birimi, kullanıcı dostu, avantajlı fiyatlar, arayüzü ve tüm hizmetler tek panel tek fatura ile abonelerimiz eski ve çözüm karmaşasında kalan eski operatörlerini bırakarak ailemize katıldılar.
Zahmetsiz, tutarlı ve pürüzsüz deneyimler yaratarak Netgsm işletmelerin iletişim ihtiyaçları için burada.
İletişim araçları, başarılarınız için kritik önem taşıyor. Büyümenize yardımcı olmak için buradayız.
Abonelerimize destek süresince sonuca odaklanıyor ve en kısa sürede çözüme ulaştırıyoruz.
Süreci tıkanan problemlere anında müdahale ederek abone memnuniyetinin aksamasına sebebiyet vermiyoruz.
Abonelerimizin kullandığı her platformu abonelerimizin gözünde tekrar tekrar değerlendiriyor sürekli güncelleme yapıyoruz.
Olmaz demiyoruz, hedeflerimizi büyük tutuyoruz.
Tüm ekibimizle koordineli ve iş süreçlerine göre çalışıyoruz. Süreç aksamalarını en aza indiriyoruz.
Tüm prosedürleri, yönetmelikleri ve abone haklarını sürekli takip ediyoruz. Abonenin ihtiyaç ve taleplerini ön planda tutuyoruz.
Operatör-abone taraflarını bir kenara bırakıp; abonenin ihtiyacı doğrultusunda sistemlerimizi ayarlıyoruz.
Alanında uzman Elektronik ve Haberleşme Mühendisleri tarafından kurulan Netgsm İletişim ve Bilgi Teknolojileri A.Ş. yine alanında uzman Yazılım, Bilgisayar ve Elektronik Mühendislerinden oluşan AR-GE personeliyle yeni nesil telekom hizmetlerinin gelişmesine katkıda bulunmaktadır.
Netgsm'in kullandığı tüm yazılımlar, kendi yazılım mühendisleri tarafından yazılmaktadır. Her biri eğitimli müşteri temsilcisi, en üst seviyede müşteri memnuniyeti sağlamak için çalışmaktadır.
Yurt içinde tüm operatörlerle ve önde gelen yurt dışı operatörleriyle arabağlantı sözleşmelerini yapmış, bu çerçevede teknik bağlantılarını yedekli olarak kurmuş, karşılıklı doğrudan SES ve SMS çağrı sonlandırmaktadır.
Kesintisiz iletişim için kendimize ait bağımsız Tier III seviyesinde 2 adet veri merkezi (data center) ve Türkiye'nin farklı lokasyonlarında 6 farklı veri merkezinde hizmet vermektedir.