Facebook Pixel

Çağrı Merkezi Yazılımı

Netasistan: İşletmeniz İçin Ekonomik, Basit ve Hızlı Çağrı Merkezi Yazılımı

İşletmenizin ihtiyaçlarına hızla yanıt veren Netasistan, ekonomik fiyat avantajıyla bütçenizi zorlamadan çağrı merkezi operasyonlarınızı basit ve etkili bir şekilde yönetmenizi sağlar. Hızlı kurulum, kullanıcı dostu arayüzü ve entegre özellikleriyle, çağrı merkezinizin verimliliğini artırın.

cagri-merkezi-cozumu-netasistan
Netasistan, işletmelerin çağrı merkezi operasyonlarını sorunsuz bir şekilde yönetmeleri için tasarlanmıştır. Ekonomik yapısıyla, yüksek maliyetli çözümlere gerek kalmadan etkili bir hizmet sunar. Basit kullanıcı arayüzü sayesinde, eğitim süreçlerinizi minimuma indirir ve çalışanlarınızın yazılıma hızla adapte olmasını sağlar. Hızlı entegrasyon özellikleriyle, mevcut sistemlerinizle kolayca uyum sağlar ve iş akışınızda kesintiye neden olmaz. Ayrıca, API desteği sayesinde özelleştirme ve genişletme ihtiyaçlarınızı kolayca karşılar. Netasistan'la, çağrı merkezi yönetiminde yeni bir döneme hazır olun.

198.000+

Mutlu abone

260+

Entegrasyon

250+

Sabit Telefon Bayi Ağı

15.000+

Santral

netasistan-tv
cagri-izleme
musteri-karti
ticket-karti
entegrasyon-destek-sistemi

Netsipp+ Masaüstü Softphone
Uygulaması ile Agent’ların kullanımını kolaylaştırın.

Netsipp+ Softphone uygulaması ile mikrofonlu kulaklığınızı takın ve konuşmaya başlayın.

Netsipp+ Softphone
masaustu-kulaklikla-kullanim

Daha verimli ekipler
Daha Mutlu Müşteriler

Özel Rehber

Sektörünüze özel tasarlayabileceğiniz rehber ile ticket oluşturun. Kişi ve firma kayıtlarınızda özel rehberinizi kullanın.

Ticket Oluşturma

Belirli bir sorunun, mevcut durumunun veya diğer ilgili bilgilerin kaydıdır. Kategorize edilebilir, önceliklendirilebilir ve kişilere atanabilir.

Ekip ile İşbirliği

Tüm gelen çağrılarınızı ticket'lara dönüştürün, önceliklendirin, kategorilere ayırın ve doğru takım arkadaşlarınıza atayın.

Özel Etiketler

Kayıtları daha verimli bir şekilde aramak, kategorilere ayırmak ve filtrelemek için kayıtlarınızla ilişkilendirilen benzersiz tanımlayıcılardır.

İletişim ihtiyaçlarınızı karşılayan
Tüm Özellikler

Müşterileriniz ile iletişiminizi tek noktadan yönetebilirsiniz.

Sektörünüze veya ihtiyacınıza göre özel rehber tasarlayabilirsiniz.

Çoklu kullanıcı desteği ile kurum içi iş dağılımı yapabilirsiniz.

Müşterinize ait ticket geçmişinizi görebilir ve ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz.

Telefon, SMS kanalları sayesinde otomatik ticket oluşturabilir ve istediğiniz iletişim kanalıyla yanıtlayabilirsiniz.

Moladaki müşteri temsilcilerinizin mola nedenleri ve sürelerini görüntüleyebilir, raporlayabilir veya mola sürelerini yönetebilirsiniz.

Çağrı izleme modülü ile müşteri temsilcilerinizin anlık çağrı durumunu takip edebilir, bekleyen müşteri ve müsait temsilcilerinizi izleyebilirsiniz.

Etiketler sayesinde kayıtlarınızı daha verimli bir şekilde arayabilir, kategorilere ayırabilir ve filtrelemek için ilişkilendirebilirsiniz.

Netsantral entegrasyonu sayesinde arayanı tanıyabilir ve gelen çağrıya otomatik ticket oluşturabilirsiniz.

Farklı hesaplardan aynı ticketa cevap verilmesini engelleyen uyarı sistemi ile senkronize çalışabilirsiniz.

Ticket cevaplama süresi takibi sayesinde kabul edilebilir bir yanıt süresi ölçümlemesi yapabilirsiniz.

Çağrılarınızı dahili bazında, departman bazında veya tüm aramaları günlük, haftalık ve aylık olarak raporlayabilirsiniz.

Netsantral entegrasyonu sayesinde müşteri numarası veya müşteri kodu ile gelen çağrıyı müşteriye bağlama ve ses kaydı eşleştirmelerini yapabilirsiniz.

Tek noktadan; masaüstü telefon, mobil uygulama, masaüstü softphone ile çağrı başlatabilirsiniz.

Netsipp sayesinde masaüstü softphone ile çağrıları cevaplayabilir, molaya alabilir veya BLF ile müsait temsilci durumlarını görüntüleyebilirsiniz.

Kurumsal iletişim numaranız ile müşterinize tek numaradan destek verebilirsiniz.(Aynı anda Telefon, SMS, Faks, WhatsApp vb. numarası olarak kullanılabilmektedir.)

Görev kartı özelliği ile ileri tarihli yapılacak işlemler için kişi ve takımlara görev ataması yapabilirsiniz.

Süreçlerin takip edilebileceği projelerin oluşturabilir, projelere bağlı listeleri mevcut gruplardan seçebilir ve otomatik arama işlemlerinin yapılabilirsiniz.

Özelleştirilebilir hazır şablonlar ile ticket durumu değiştiğinde kişilerinize SMS ve E-posta bildirimi yapabilirsiniz.

İletişim Asistanı'nı (Form Widget) web sayfanıza ekleyerek müşterileriniz; Sizi Arayalım Formu, Telefon, SMS, E-posta, WhatsApp vb. iletişim kanalları ile size ulaşabilirler.

Netasistan
Fiyatlar

Daha Avantajlı

Lite

230
 

Plus

433
 

Rehber
Sınırsız
Sınırsız
Müşteri Kartı
Manuel Ticket
Dinamik Rehber
SMS Gönderme
Netasistan TV (Çağrı İzleme)
Netsipp Plus
Takım Yönetimi
Temsilci Puanlama
Otomatik Arama
Otomatik Çağrı Eşleştirme
Müşteri Tanıma
Otomatik Ticket
Görevler
Agent Console
Mola Yönetimi
* Fiyatlarımıza KDV dahildir.

7 Gün Ücretsiz Deneyin

7 günlük ücretsiz demo kullanabilir, satın alma işlemini daha sonra gerçekleştirebilirsiniz.

Netasistan
Sıkça Sorulanlar

Netasistan, müşterileriniz ile yaptığınız telefon görüşmelerini yönetebildiğiniz, çalışanlarınız tarafından oluşturulan destek ticketları takip edebileceğiniz, SMS, Netsantral vb. iletişim araçlarına sahip son derece kullanışlı ve basit bir sistemdir.

Netasistan için öncelikle ihtiyacınız olan paketi seçersiniz (Lite, Plus). Daha sonra firmanızda bu sistemi kullanacak kişi sayısını seçer ve 6 Aylık - 12 Aylık ödemesini gerçekleştirirsiniz.

Netasistan'da; ticket oluşturma, kişi/firma rehber kaydı, görüşme kaydı, görüşme ses kayıtları, SMS entegrasyonu, Netsantral entegrasyonu vb. iletişim ihtiyaçlarınızın neredeyse hepsini karşılayan özelliklere sahiptir.

Netasistan'da telefon görüşmelerinizi masaüstü uygulaması Netsipp+ softphone ile veya IP telefonlar ile yapabilirsiniz.

Netasistan esnektir. Memnun kalmadığınız takdirde her zaman iptal edebilirsiniz. Ancak mevcut bulunduğunuz ayı kullanmış sayılırsınız. İptal ücreti yoktur.

Netasistan'ı, 7 gün boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz. Memnun kaldığınızda satın alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.