Masaüstü yeni nesil IP Telefon, IP Dect (telsiz) veya FXS cihazları ile bulut telefon santralinizi kullanın.
CihazlarMikrofonlu kulaklığınızı takın ve Netsipp Softphone uygulaması ile konuşmaya başlayın.
Netsipp SoftphoneAkıllı telefonunuza veya tabletinize yükleyeceğiniz Netsipp+ veya diğer mobil uygulamalar ile iş yerinizdeymiş gibi internetin olduğu her yerden konuşun.
Netsipp+ SoftphoneArayanı anında bilgilendirmek için anons dinletebilir ve her zaman ulaşılabilir santral için çağrı yönlendirme özelliğini kullanabilirsiniz.
Daha gelişmiş ve esnek santral için günün farklı saatlerinde özelleştirilebilir karşılama anonsları ile farklı santral senaryoları uygulayabilirsiniz.
Santralinizi arayan müşterilerinize IVR tuşlama yaptırarak, ilgili departmana anında yönlendirebilir ve bekleme sürelerini kısaltabilirsiniz.
Müşteri karşılama anonsu ve Netsantral IVR'da kullanabileceğiniz seslendirmeler, profesyonel olarak stüdyo ortamında seslendirilmektedir.
Robot Operatör
Mesai Dışı Sesli Mesaj
Mesai Dışı Yönlendirme
999/1 Boy
(tüm vergiler dahil)
Robot Operatör
Mesai Dışı Sesli Mesaj
Mesai Dışı Yönlendirme
799/1 Boy
(tüm vergiler dahil)
Bekletme Müziği - 1
Bekletme Müziği - 2
Bekletme Müziği - 3
Bekletme Müziği - 4
Netgsm Mobil hattınızı, Netsantral ile entegre ederek cep telefonunuzdan yaptığınız konuşmaların ses kaydını dinleyebileceğiniz bir özelliktir.
Santralinizde kendinize ait Netgsm SIM kartlarınızı herhangi bir cihaza ihtiyaç duymadan Netgsm'de barındırarak Bulut Santralinizde kullanabilirsiniz. Arama yapabilir ve gelen çağrıları karşılayabilirsiniz. Netsantral'in bütün özelliklerini kullanmaya devam edebilirsiniz.
Not: Diğer operatörlerin GSM hatları kullanıldığında port ücreti: 519 TL/Ay'dır.
Netsantral ile uyumlu, stabil çalışan, dahililerinizi IP Telefon veya başka bir cihaza gerek kalmadan cep telefonunuzda veya bilgisayaraınızda kullanabilirsiniz.
Netsipp+KVKK'ya uygun şekilde santral görüşme kayıtlarınızı saklayın.
Netgsm Görüşme Kaydı Saklama Hizmeti ile KVKK'ya uygun bir şekilde müşterileriniz ile yaptığınız telefon görüşmelerini saklayabilirsiniz.
Avantajları
Çağrı merkezi ses kayıtlarınızı etkili kullanın.
Müşteriniz ile yapılan görüşmelerinizin tümünü metne dönüştürebilir (speech-to-text), duygu belirleme teknolojisi sayesinde ise müşteri temsilcisinin müşteriye yaklaşımını ve müşteri ile arasındaki etkileşimi analiz edebilirsiniz.
Ses kayıtlarınızı; yasaklı kelime/argo kullanımı, açılış/kapanış anonsu, konuşma süresi, etiket vb. gibi özellikler ile filtreleyebilirsiniz.
Kapıda ödeme seçeneklerinde önceden sipariş veren müşterinizi otomatik olarak arayarak onay alabilir ve onaydan sonra otomatik olarak siparişin durumunu güncelleyebilirsiniz.
Netsantral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir. Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.
Iyzico, İdeasoft, Ticimax, Opencart, WooCommerce, Slack, MyBasicCrm, Teamgram, Logo vb. yazılımlar ile entegreli şekilde santralinizi kullanabilirsiniz.
Görüşme sonunda müşterinizi otomatik veya isteğe bağlı olarak ankete yönlendirebilir. Müşteri temsilcinizi veya verdiğiniz hizmeti puanlatabilirsiniz.
Bu entegrasyonu sayesinde görüşme kayıtlarınızı otomatik olarak Google Drive hesabınıza aktarabilirsiniz.
Arayan müşterilerinizi tanıyarak, onlara özel isimleriyle hitap edebilir müşteriye özel santral senaryoları uygulayabilirsiniz.
Bildirim Tetikleme Özelliğinde anlatılan örnek santral senaryoları gerçekleştiğinde entegre yazılımlar tetiklenebilir. Örneğin; 101 dahilisi çalmaya başlayınca CRM yazılımınızda otomatik müşteri kartı açılabilir veya haber alanına bildirim yapılabilir.
Yetkilendirilmiş veya herhangi bir cep telefonundan santralinizi aradıktan sonra şifre + aranacak numarayı tuşlayabilir ve santral numaranız gözükerek görüş yapabilirsiniz.
Müşteri temsilciniz bir numarayı arayıp ulaşamadığında numara hafızaya alınır ve bu numara geri dönüş yaptığında kendiniz arayan müşteri temsilcisine otomatik olarak bağlanabilir.
Netsantral’de yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerini isteyebilir veya SMS gönderebilirsiniz. Böylelikle müşteri temsilcilerinizin performanslarını değerlendirebilirsiniz.
Yeni sipariş, yeni müşteri kayıtlarında, sipariş durumu bildirebilirsiniz. Ayrıca müşterileriniz sizi arayarak son siparişlerinin durumunu öğrenebilirler. Kargo adı ve kargo numarası anons edebilirsiniz.
Görüşme sonunda sizi arayanlardan müşteri temsilcinizi puanlamasını isteyebilir ve günlük rapor alabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin ortalama puanlarını arayüzden görüntüleyebilirsiniz.
Müşteri tahsilatlarınızı, kredi kartı bilgilerini sesli yanıt sisteminde tuşlatarak gerçekleştirebilirsiniz. İsterseniz Custom API modülü ile kendi yazılımınızdan kart çekimini sağlayabilirsiniz. Iyzico ve İdeasoft sistemlerini kullanıyorsanız. Müşteriniz kart bilgilerini tuşlar Iyzico'dan çekim yapılır ve İdeasoft'a bildirilir. Sipariş otomatik olarak "ödendi" olarak güncellenir.
Örneğin akşam saatlerinde veya mesai saatleri dışında arayanları, santralde belirli bir süre üzerinde bekleyenleri veya kuyruğu terk edenlere otomatik olarak destek kaydı oluşturabilirsiniz ve bu kayıtları bir hedefe yönlendirebilirsiniz. Örneğin önceden belirlediğiniz numaralara ve e-posta adreslerine SMS veya mail ile bilgilendirme yapabilirsiniz.
Santralinizi arayanlar otomatik olarak konferans odasına katılabilir ve aynı anda istediğiniz kişilerle görüşme yapabilirsiniz. Odaya katılımlara şifre koyabilir. Katılımdan önce anons dinletebilir. Mevcut katılımcılara yeni katılan kişinin isim bilgisini verebilirsiniz. İsterseniz santralinizi aradıktan sonra doğrudan tuşlama yolu ile de katılım sağlayabilirsiniz.
Herhangi bir numara listesini, belirlediğiniz zamanda otomatik olarak arayarak, aramaların bir anonsa, IVR'a, departmana ya da müşteri temsilcisine bağlanmasını sağlayabilirsiniz. Hafızaya al seçeneği ile otomatik aramada başarısız olan çağrıları hafızaya alarak; başarısız numaralar geri döndüğünde sorumlu departmana, otomatik aramanın hedefine veya belirlenen bir hedefe otomatik yönlendirme yapılabilir. Arayan numaranın gerçek numara olup olmadığını tespit edebilir, gerçek numara olmayanları otomatik silebilirsiniz. Bu sayede karşı numaranın faks veya telesekreter olduğunu tespit edebilirsiniz.
Tüm iletişim kanallarınızı tek yazılımda toplayabilir. Bu kanallardan gelen müşteri destek taleplerini cevaplayabilirsiniz. Sizi arayan kişileri müşteri olarak tanımlayabilir ve diğer görüşmelerinizde ekranınıza otomatik olarak müşteri kartı çıkarabilirsiniz.
Terkedilen numara olunca, çağrı kapandığında, iki numara birbirine bağlandığında, dahili meşgul olduğunda, çağrı cevaplandığında, dahili çalmaya başladığında, dış arama yapılmaya başlandığında, dış arama cevaplanmadığında vb. senaryolarda SMS, e-posta olarak dahili, kullanıcı, numara bazlı bildirim alabilirsiniz.
Netsantral, Netgsm'in ''sanal santral'' veya diğer bir adıyla ''bulut santral'' hizmetidir. İnternet üzerinden sabit telefon santralinizi Türkiye'nin en gelişmiş santral alt yapısı ile yönetir ve kontrol edersiniz.
Sanal santral, fiziksel bir donanıma ihtiyaç duymadan bulut tabanlı olarak telefon çağrılarınızı yönetmenizi sağlayan bir iletişim çözümüdür. Geleneksel telefon santrallerine kıyasla daha ekonomik ve esnek olan sanal santral, işletmelere farklı lokasyonlardan çağrı almalarını, otomatik sesli yanıtlar oluşturmalarını, çağrı kaydı yapmalarını ve daha pek çok özelliği kolaylıkla kullanabilmelerini sağlar. Bu sayede işletmeler müşteri deneyimini artırabilir, iletişim maliyetlerini düşürebilir ve iş süreçlerini verimli bir şekilde yönetebilirler.
Sanal santral, internet üzerinden VoIP (Voice over Internet Protocol) teknolojisini kullanarak ses iletimi gerçekleştirir. Fiziksel bir donanıma ihtiyaç duymadan çalışan sanal santral, bulut tabanlı sunucularda barındırılır. Bir çağrı geldiğinde veya yapıldığında, sanal santral bu çağrıyı ilgili alıcıya yönlendirir. Bu süreçte, önceden tanımlanmış kurallar (örneğin, otomatik sesli yanıtlar veya çağrı yönlendirme kuralları) uygulanabilir. Kullanıcılar, internet bağlantısı olan herhangi bir cihaz üzerinden (akıllı telefon, bilgisayar, IP telefonu vb.) sanal santrale erişebilir ve çağrıları yönetebilir. Bu bulut tabanlı yapı, işletmelere coğrafi bağımsızlık, kolay ölçeklendirme ve maliyet avantajı gibi birçok avantaj sunar.
Alanında tecrübeli Netgsm çağrı merkezi ekibimiz ile görüşüp ihtiyacınıza yönelik santral senaryosu oluşturulur ve hemen kullanmaya başlarsınız. İsterseniz gelişmiş ve detaylı yönetim arayüzünden kendiniz santralinizi kurabilir ve yönetebilirsiniz.
Bulut santral hizmetinde güvenlik, kesintisiz hizmet, yüksek ses kalitesi, detaylı raporlama ve API/entegrasyon konularına dikkat etmeniz işletmeniz açısından önemlidir. İhtiyaç halinde her an ulaşılabilir ve probleminize anında çözüm sağlayabilecek destek ekibi, santral hizmetinizin kesintisiz olarak devam etmesini sağlayacaktır. Netgsm size bu kalite seviyelerini taahhüt etmektedir.
İnternet üzerinden her an kontrol edebilirsiniz. Detaylı çağrı raporları alabilir, farklı mesai saatlerinde farklı anonslar ile müşterilerinizi karşılayabilirsiniz. Yazılımlarınıza entegre edebilirsiniz. Kredi kartı tahsilat, otomatik arama, sipariş sorgulama vb. 20+ modül ile santralinizi yeni nesil telefon sistemine çevirebilirsiniz.
VoIP telefon sistemi ile HD ses kalitesi elde edersiniz. İnternetin olduğu her yerden konuşabilirsiniz. Şubeleriniz arası ücretsiz görüşme sağlarsınız. Sizi arayan kişiler meşgul tonu duymazlar. İhtiyaçlarınıza göre santralinizi yönetebilir, mobil uygulamalar ile uzaktan anlık takip edebilirsiniz.
İsterseniz mevcut numaranızı Netgsm'e taşıyarak isterseniz de Netgsm'den yeni bir numara alarak yeni nesil telefon santralini hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
Sanal telefon santrali güvenlidir. Güvenlik seviyesi seçtiğiniz operatöre göre değişmektedir. Netgsm, BTK(Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu)'dan lisanslıdır. ISO 27001,ISO 9001, ISO 10002,ISO 45001, ISO 22301, ISO 20000 lisanslarına sahiptir. Tüm altyapımız Netgsm mühendisleri tarafından Ar-Ge merkezimizde geliştirilmektedir.
Bulut santral hizmeti, telefon santral sisteminin fiziksel bir donanım yerine internet üzerindeki bulut altyapısında barındırılmasıyla sunulan iletişim çözümüdür. Bu hizmet sayesinde işletmeler, geleneksel telefon santral donanımlarına yatırım yapmadan, internet üzerinden ses ve veri iletimi yapabilirler. Bulut santral, VoIP (Voice over Internet Protocol) teknolojisini temel alır ve kullanıcılara, çağrı yönlendirme, otomatik sesli yanıtlar, çağrı kaydı gibi birçok özellik sunar. İnternet bağlantısı olan her yerden erişilebilen bu hizmet, işletmelere esneklik, ölçeklenebilirlik ve maliyet tasarrufu gibi avantajlar sağlar.
WhatsApp'ın santral veya pbx özelliği bulunmamaktadır. Netgsm'den alabileceğiniz sabit telefon numaralarını Netsantral hizmetinde kullanabilirsiniz. Ayrıca bu numaraları müşterilerinizle yazılımı iletişimde bulunmak için WhatsApp'a kaydederek de kullanabilirsiniz.
Cloud (bulut) santral, telefon iletişim hizmetlerinin fiziksel donanımlar yerine internet üzerindeki bulut altyapısı üzerinden sağlandığı modern bir iletişim çözümüdür. Bu hizmet, işletmelere klasik telefon santrallerinin tüm özelliklerini sunarken ek olarak konumdan bağımsızlık, hızlı düzenleme/yönetim ve maliyetlerini düşürme gibi avantajlar da sunar. Bulut santral sayesinde, işletmeler VoIP (Voice over Internet Protocol) teknolojisi aracılığıyla ses iletimini gerçekleştirir ve bu, kullanıcıların internet bağlantısı olan herhangi bir yerden santral hizmetlerine erişebilmesini sağlar.