Facebook Pixel

Sanal Santral

İnternet üzerinden çalışan yeni nesil telefon santrali, Netsantral.

Türkiye'de Netgsm'e ait yedekli veri merkezinde barındırılan, %100 yerli, Türkçe arayüz ve destek ayrıcalığı ile siz de 15.000+ firma arasına katılın.

yeni-nesil-telefon-santrali-netsantral
Sanal santral veya diğer bir adıyla bulut santral, fiziksel bir sabit telefon santralinin tüm işlevlerini ve daha fazlasını dijital ortamda gerçekleştiren bir telekomünikasyon hizmetidir. Sanal santraller, genellikle internet üzerinden çalışır ve VoIP (Voice over Internet Protocol) teknolojisini kullanır. Bu hizmet ile, müşterileriniz ile yapacağınız telefon görüşmelerine değer katarsınız. Robot operatör, görüşme kaydı, IVR, çağrı yönlendirme otomatik arama vb. temel özelliklerin yanı sıra eski tip analog santralinizde bulunmayan bir çok özelliğe sahip olursunuz.

198.000+

Mutlu abone

260+

Entegrasyon

250+

Sabit Telefon Bayi Ağı

15.000+

Santral

ip-telefonda-kullanim

Masaüstünüzde
yeni nesil cihazlar ile konuşun.

Masaüstü yeni nesil IP Telefon, IP Dect (telsiz) veya FXS cihazları ile bulut telefon santralinizi kullanın.

Cihazlar

Bilgisayarınızda
mikrofonlu kulaklığınız
ile konuşun.

Mikrofonlu kulaklığınızı takın ve Netsipp Softphone uygulaması ile konuşmaya başlayın.

Netsipp Softphone
masaustu-kulaklikla-kullanim
netsipp-ile-kullanim

Mobil uygulama ile
Daha az masa,
daha fazla özgürlük.

Akıllı telefonunuza veya tabletinize yükleyeceğiniz Netsipp+ veya diğer mobil uygulamalar ile iş yerinizdeymiş gibi internetin olduğu her yerden konuşun.

Netsipp+ Softphone

"Santralinizi Netsantral mobil uygulama ile izleyin."

Çağrı Merkezi Yazılımı, Netasistan.

İşletmenizin ihtiyaçlarına hızla yanıt veren Netasistan, ekonomik fiyat avantajıyla bütçenizi zorlamadan çağrı merkezi operasyonlarınızı basit ve etkili bir şekilde yönetmenizi sağlar.

netasistan-robot

Örnek
Santral Senaryoları

#1
#anons #departman
#yonlendirme

Arayanı anında bilgilendirmek için anons dinletebilir ve her zaman ulaşılabilir santral için çağrı yönlendirme özelliğini kullanabilirsiniz.

#2
#ivr #senaryo
#anons #karsilama

Daha gelişmiş ve esnek santral için günün farklı saatlerinde özelleştirilebilir karşılama anonsları ile farklı santral senaryoları uygulayabilirsiniz.

#3
#ivr #yonlendirme
#anons #tuslama

Santralinizi arayan müşterilerinize IVR tuşlama yaptırarak, ilgili departmana anında yönlendirebilir ve bekleme sürelerini kısaltabilirsiniz.

Netsantral
Tüm Özellikler

Sizi arayan müşterilerinize 'Hoşgeldiniz' anonsu dinleten, tuşlama yaptırarak ilgili departmana veya kişiye ulaşmasını sağlayan sistemdir. Mesai içi, mesai dışı, öğle arası,resmi tatil vb. için farklı sınırsız IVR'lar tanımlayabilirsiniz.

Kuyruk yönetimiyle; Gelen çağrılarınızı çeşitli dağıtım stratejileriyle kullanıcılara dağıtabilir, kuyrukta bekleyenlere ortalama bekleme süresi/sırasını anons edebilir ve özel anonslar dinletebilirsiniz.

Şirket personellerinizi Netsantral'inizin birer kullanıcısı olarak ayarlayabilir, her bir kullanıcıya özel işlemler yapabilirsiniz.

Netsantral'inize Netgsm'e taşıdığınız numaraları tanımlayabilir veya 444'lü numaranızı, yurtdışı numaranızı, diğer operatörlerdeki numaralarınızı tanımlayabilirsiniz. Netgsm'e ait olmayan numaraların tanımlanabilmesi için FXO cihazlarına ihtiyacınız olacaktır.

Sizi arayan müşterilerinize, kullanıcılarınıza bağlanana kadar arka planda bekleme müziği dinletebilirsiniz. Şirketinize ait jingle, herhangi bir müzik, anons veya kampanyalarınızı bekleme müziği olarak kullanabilirsiniz.

Mesai içi, mesai dışı, öğle arası ve resmi tatiller için farklı karşılama senaryoları oluşturabilirsiniz. Bunları isterseniz kendiniz ayarlayabilir, isterseniz de Netgsm Çağrı Merkezi ile irtibata geçerek hemen değişilik yapabilirsiniz.

Tüm şubelerinizi yani ayrı numaralarınızı Netsantral'inize tanımlayabilir, her kullanıcıya kod vererek ücretsiz görüşebilirsiniz. Örneğin, Ankara şubenizdeki bir kullanıcı İstanbul şubenizdeki bir kullanıcıyı 101 tuşlayarak ücretsiz arayabilir.

Netsantral üzerinden birden fazla numarayla telekonferans yapabilirsiniz.

Müşterileriniz, Netsantral'inizin kullanıcılarına ulaşamaması durumunda telesekreter kaydı bırakabilir. Bırakılan telesekreter kayıtları kullanıcıya tanımlı e-posta adresine gönderilir.

Netsantral üzerinden faks gönderebilir ve alabilirsiniz. Gelen fakslarınız belirleyeceğiniz e-posta adreslerine gönderilmektedir. Web arayüzünden ve mobil uygulamadan gelen fakslarınızı görüntüleyebilirsiniz ve faks gönderebilirsiniz. Faks cihazınıza ihtiyaç duymazsınız.

Netsantral'de kuyrukta bekleyenlere kuyruktaki sırası ve ortalama bekleme süresini anons edebilir.

Her kullanıcıya özel dış hat tanımlayabilirsiniz. Tanımlanan dış numara, ilgili kullanıcının dış aramalarında görünür.

Santral senaryosu hazırlanırken istediğiniz 'hedef'e SMS gönderimi yapabilirsiniz. Örneğin müşteriniz 1'i tuşladığında GSM numarasına firmanınızın adresini gönderebilirsiniz.

Gelen ve giden tüm aramaların ses kayıtları 3 ay boyunca Netsantral'inizde tutulmaktadır. Ses kayıtlarınızı daha uzun süre saklamak isterseniz Google Drive entegrasyonumuzu kullanmanız gerekir.

Santraliniz herhangi bir ek donanıma ihtiyaç duymadan eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir. Ayrıca VoIP numaraları (0850, 0212, 0312 v.b. numara) üzerinden sınırsız çağrı alabilir, arama yapabilirsiniz.

Gelen bir çağrı, cep telefonu numarasına yönlendirildiğinde, yönlendirilen cep telefonuna arayan numara bilgisi SMS ile bildirilir.

Netsantral üzerinden gerçekleşen gelen/giden tüm aramaların kayıtları tutulmaktadır. Santral web arayüzünden tüm kayıtlara erişebilirsiniz. Tarih,departman ve kullanıcı bazlı detaylı analiz yapabilirsiniz. Grafiklerle desteklenmiş raporlar oluşturabilirsiniz. Excel formatında indirebilirsiniz.

Toplam/ortalama gelen Çağrı, cevapsız, cevaplanan, terkedilmiş, konuşma sürelerini görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca maksimum/ortalama bekleme sürelerini de anlık olarak izleyebilirsiniz.

Dahililerinizin (Operatör) meşguliyet durumlarını ve kuyrukta bekleyen çağrıların durumlarını santralinizin web arayüzünden anlık olarak izleyebilirsiniz.

Kullanıcı dostu arayüzüyle, teknik bir desteğe ihtiyaç duymadan kendiniz tüm ayarlarınızı yapabilir ve santralinizi anlık izleyebilir,raporlama yapabilirsiniz.

Netsantral Android ve iOS mobil uygulaması ile görüşme detaylarınızı inceleyebilir, ses kayıtlarını dinleyebilir, istatistiklere bakabilir, detaylı gelen çağrı analizinizi görüntüleyebilirsiniz. Santral bilgilerinize ulaşabilir, kullanıcı durumlarına ve şifrelerine ulaşabilirsiniz.

Sanal santraliniz, özel bir tanımlama yapmanıza gerek kalmadan, resmi tatillerde otomatik olarak mesai dışı senaryonuzu devreye alabilir.

Elektrik ve internetin kesilmesi durumunda Netsantral'iniz gelen aramalarınızı karşılar, her kullanıcı için önceden tanımlanmış olan GSM numaralarına yönlendirir.

Netsantral web arayüzüne erişim sağlayabilecek personel hesapları oluşturabilir, oluşturulan kullanıcılara ilişkin çeşitli yetkiler tanımlayabilirsiniz.

Netsantral’de yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerini isteyebilir, böylelikle telefonda hizmet veren kullanıcılarınızın performanslarını değerlendirebilirsiniz.

Netgsm hesabınızdan Sesli Mesaj hizmetini kullanarak, hedef kitlenize anket yapabilir veya sesli mesajını dinletebilirsiniz. Detaylı raporlama alabilirsiniz.

Dahili bazlı arama yönlerini belirleyebilirisiniz. Dahililerin ses kaydı alma özelliğini kısıtlayabilirsiniz. Dahililer arası gruplar oluşturabilir ve arama engelleme özelliğini kullanabilirsiniz.

Netsantral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir.Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.

E-ticaret platformlarıyla yapmış olduğumuz entegrasyonla; sipariş veya kargo durumlarını sorgulama, otomatik aramayla kapıda ödeme onayı alma, sipariş memnuniyeti anketi, vb. modülleri kullanabilirsiniz.

Netsantral ses kaydı alma özelliği 3 ay ile sınırlıdır. Daha uzun süreli kayıtlarınız tutmak istiyorsanız ücretsiz olarak Google Drive entegrasyonu yapabilirsiniz.

Netgsm rehber entegrasyonuyla rehberde kayıtlı kişilerinizi gelen aramalarda telefon üzerinde, arama kayıtlarınızda, kaçan çağrı bilgilendirmelerinde ve meşguliyet panosunda rehberde kayıtlı ismiyle görebilirsiniz.

Kullanmış olduğunuz yazılımınızla Netsantral'inizi entegre ederek; gelen aramalarınızda, arayan kişi bilgilerini (müşteri kartı) yazılımınız üzerinde açabilir, yazılımınız üzerinden arama başlatabilir, görüşmelerinizin ses kayıtlarını yazılımınızdan dinleyip indirebilirsiniz.

Tüm IP telefonlar gibi Netgsm'e özel IP telefonlar da kurulumu yapıldıktan sonra tarafınıza kargo ile gönderilir. IP telefonları satın alabilmek için Netgsm webportal üzerinden Finansal İşlemler menüsüne geçiş yapmanız gerekmektedir.

Aylık fatura limiti belirleyebilir istediğiniz zaman giden çağrı hizmetinizi durdurabilirsiniz.

İstediğiniz numaraları kara listeye alarak bu numaraların sizi aramalarını engelleyebilirsiniz.

Netsantral üzerinden gerçekleştirdiğiniz görüşmelerinizin detayını listeyebilirsiniz. Gün/Saat, arayan numara, aranan numara, çağrı tipi ve yönü bazlı listeleme yapabilirsiniz. Liste sonuçlarını excel'e çıkarabilir, ses kayıtlarını dinleyebilir ve indirebilirsiniz.

Başka bir dahilinizin telefonu çalarken belirleyeceğiniz ön kod ile çağrıyı kendi dahilinize aktarabilir ve cevaplayabilirsiniz.

Kullanıcılarınızın kullanacağı Netsipp+ uygulamasını karekod özelliğini kullanarak hızlı bir şekilde aktif hale getirebilirsiniz.

Netasistan hizmeti ile müşterilerin gelen çağrılara ticket oluşturabilir ve iç süreçlerinizde takip edebilirsiniz.

Müşterileriniz aradıklarında onları rehberinizde kayıtlı ad ve soyadları ile karşılayabilirsiniz.

Netasistan hizmeti ile sizi arayanları rehberinize kaydedebilir ve tekrar aradıklarında müşterinizin numarası yerine ad ve soyadını görebilirsiniz.

Netsantralinizi arayan numaralar otomatik olarak önceden belirlediğiniz Netgsm rehberinize kayıt edebilirsiniz.

Mesai saatleriniz dışında veya müşteri temsilciniz meşgulse Netsantralinizi arayanlar otomatik arama listenize kayıt edilir ve müşteri temsilcisi aktif olduğunda otomatik olarak numarayı arar.

Sizi arayıp ulaşamayan, telefonu kapatan müşterilerinizin listesini çıkarabilir. İsterseniz otomatik arama modülü ile anında geri dönüş yapabilirsiniz.

NetasistanTV ekranını monitörlerinize yansıtarak santralinizin çağrı durumunu canlı olarak izleyebilirsiniz.

Google Contacts entegrasyonu ile Google rehberinizde kayıtlı bir kişi aradığında santraliniz tanır, ismiyle hitap eder ve cihazlarınızda arayan kişinin ismi görüntülenir.

Gün içerisinde çeşitli zamanlarda farklı karşılama anonsları ayarlayabilirsiniz. Örneğin, saat 08:00-10:00 arası 'Günaydın', 18:00-22:00 arası 'İyi akşamlar' anonsları ile müşterilerinizi karşılayabilirsiniz.

Dahili, yaptığı aramayı aradığı numaradan önce sonlandırır ise; aranılan numarayı seçilen hedefe (anons, IVR, dahili vb.) yönlendirebilirsiniz.

Santralinizde kendinize ait GSM hatlarınızı herhangi bir cihaza ihtiyaç duymadan Netgsm'de barındırarak Bulut Santraliniz'de kullanabilirsiniz. Arama yapabilir ve gelen çağrıları karşılayabilirsiniz. Netsantral'in bütün özelliklerini kullanmaya devam edebilirsiniz.

Ayarlayacağınız iki farklı dahilinin beraber çalmasını sağlayabilirsiniz.

Netsantral
Fiyatlar

Daha Avantajlı

Cep

258/Ay

Eko

310/Ay

Lite

349/Ay

Plus

414/Ay

Pro

648/Ay

Gelişmiş Santral
Özellikleri
Kullanıcı/Dahili Sayısı
2
5
10
25
Dış Hat
1
1
1
3
10
Ekstra Dış Hat
Görüşme Ses Kaydı (3 Ay)
Yönlendirme (2.000 Dk.)
E-ticaret Entegrasyonu
Çağrı Analizi
Özel API Custom
Mobil Softphone Uygulaması
Yönetim Uygulaması (Mobil Uygulama)
Müşteri Tanıma Sistemi
Otomatik Arama Sistemi
Arayanı Hafızaya Alma
Arayanı Rehbere Kaydetme
SMS ve E-posta Bildirimi
Yurt Dışı Numara Kontrolü
Zamana Uygun Karşılama
Dinamik Arama Yönlendirme
Rehber Yönetimi
Ücretsiz API Entegrasyon
Diğer Tüm Ek Modüller
Kredi Kartı Tahsilatı
CRM Entegrasyonu
* Fiyatlarımıza KDV dahildir.
* Ön ödemeli Netsantral paketleri en az 6 Ay olarak satın alınabilir.

Müşteri karşılama anonsu ve Netsantral IVR'da kullanabileceğiniz seslendirmeler, profesyonel olarak stüdyo ortamında seslendirilmektedir.

Robot Operatör
Mesai Dışı Sesli Mesaj
Mesai Dışı Yönlendirme

999/1 Boy

(tüm vergiler dahil)
Robot Operatör
Mesai Dışı Sesli Mesaj
Mesai Dışı Yönlendirme

799/1 Boy

(tüm vergiler dahil)
Bekletme Müziği - 1
Bekletme Müziği - 2
Bekletme Müziği - 3
Bekletme Müziği - 4

Netgsm Mobil hattınızı, Netsantral ile entegre ederek cep telefonunuzdan yaptığınız konuşmaların ses kaydını dinleyebileceğiniz bir özelliktir.

  • Kullanabilmek için Netsantral ve görüşme kaydı özelliği olması gerekmektedir.
  • Bir Netsantral'e istenildiği kadar cepte dahili eklenebilir.
  • Netgsm Mobil hattı santralin hiç bir akışına dahil olmaz, sadece yapılan görüşmeler Netsantral üzerinden geçerek görüşme kaydı ve ses kayıtlarının santral üzerinde kaydedilmesini, istenildiği zaman dinlenilmesini sağlar.
  • Görüşme kaydı saklama süresi, Netsantral görüşme kaydı saklama süresi kadardır. Netsantral Görüşme Kaydı Saklama Hizmeti alınırsa, süre uzatma işlemi cepte dahili için de geçerli olur.
  • Cepte Dahili hizmetinin aktif olabilmesi için Netgsm Mobil numaranıza onay araması yapılır. Onay verilmesi halinde mobil numara santrale eklenmiş olur.

212/Mobil Numara/Ay

Santralinizde kendinize ait Netgsm SIM kartlarınızı herhangi bir cihaza ihtiyaç duymadan Netgsm'de barındırarak Bulut Santralinizde kullanabilirsiniz. Arama yapabilir ve gelen çağrıları karşılayabilirsiniz. Netsantral'in bütün özelliklerini kullanmaya devam edebilirsiniz.

Not: Diğer operatörlerin GSM hatları kullanıldığında port ücreti: 519 TL/Ay'dır.

397/Ay

Netsantral ile uyumlu, stabil çalışan, dahililerinizi IP Telefon veya başka bir cihaza gerek kalmadan cep telefonunuzda veya bilgisayaraınızda kullanabilirsiniz.

Netsipp+

149/Kullanıcı/Yıl

KVKK'ya uygun şekilde santral görüşme kayıtlarınızı saklayın.

Netgsm Görüşme Kaydı Saklama Hizmeti ile KVKK'ya uygun bir şekilde müşterileriniz ile yaptığınız telefon görüşmelerini saklayabilirsiniz.

Avantajları

  • Son 12-24-36 aya ait görüşme kayıtlarını saklayabilirsiniz.
  • KVKK'ya uygun şekilde yurt içi Netgsm Veri Merkezi'nde barındırabilirsiniz.
  • Değişiklik olmadan mevcut Netsantral arayüzünden ilgili kayıtlara ulaşabilir ve sorgulayabilirsiniz.
  • Diğer depolama alanlarından farklı olarak ilgili ses kayıtlarının CDR (Görüşme Detayı) bilgisine erişebilirsiniz.
  • Görüşme Kaydı Saklama Hizmeti paketi, yıllık olarak satın alınabilir.

449/Ay

Çağrı merkezi ses kayıtlarınızı etkili kullanın.

Müşteriniz ile yapılan görüşmelerinizin tümünü metne dönüştürebilir (speech-to-text), duygu belirleme teknolojisi sayesinde ise müşteri temsilcisinin müşteriye yaklaşımını ve müşteri ile arasındaki etkileşimi analiz edebilirsiniz.

Ses kayıtlarınızı; yasaklı kelime/argo kullanımı, açılış/kapanış anonsu, konuşma süresi, etiket vb. gibi özellikler ile filtreleyebilirsiniz.

  • Otomatik çağrı kalite puanı
  • Üstüste binen seslerin süresi
  • Konuşma hızı
  • Sinirlilik kat sayısı
  • Ses yüksekliği süresi
  • Konuşma süresi/oranları
  • Sessizlik süresi
  • Kelime sayısı
  • Tahmini çeviri başarısı

259 Dahili/Ay

Netsantral
İzleme Ekranları

Netsantral'in
Ek modüllerini keşfedin

Kapıda Ödeme Onay Alma

Kapıda ödeme seçeneklerinde önceden sipariş veren müşterinizi otomatik olarak arayarak onay alabilir ve onaydan sonra otomatik olarak siparişin durumunu güncelleyebilirsiniz.

Text to Speech (TTS) Robotu

Netsantral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir. Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.

Yazılım Entegrasyonları

Iyzico, İdeasoft, Ticimax, Opencart, WooCommerce, Slack, MyBasicCrm, Teamgram, Logo vb. yazılımlar ile entegreli şekilde santralinizi kullanabilirsiniz.

Gelişmiş Anket Modülü

Görüşme sonunda müşterinizi otomatik veya isteğe bağlı olarak ankete yönlendirebilir. Müşteri temsilcinizi veya verdiğiniz hizmeti puanlatabilirsiniz.

Google Drive Entegrasyonu

Bu entegrasyonu sayesinde görüşme kayıtlarınızı otomatik olarak Google Drive hesabınıza aktarabilirsiniz.

Müşteri Tanıma Sistemi

Arayan müşterilerinizi tanıyarak, onlara özel isimleriyle hitap edebilir müşteriye özel santral senaryoları uygulayabilirsiniz.

Entegre Yazılımların Tetiklenmesi

Bildirim Tetikleme Özelliğinde anlatılan örnek santral senaryoları gerçekleştiğinde entegre yazılımlar tetiklenebilir. Örneğin; 101 dahilisi çalmaya başlayınca CRM yazılımınızda otomatik müşteri kartı açılabilir veya haber alanına bildirim yapılabilir.

Lokasyon Dışından Santral Üzerinden Arama

Yetkilendirilmiş veya herhangi bir cep telefonundan santralinizi aradıktan sonra şifre + aranacak numarayı tuşlayabilir ve santral numaranız gözükerek görüş yapabilirsiniz.

Arayanı Hafızaya Alma Özelliği

Müşteri temsilciniz bir numarayı arayıp ulaşamadığında numara hafızaya alınır ve bu numara geri dönüş yaptığında kendiniz arayan müşteri temsilcisine otomatik olarak bağlanabilir.

Çağrı Sonrası Müşteri Memnuniyeti Robotu

Netsantral’de yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerini isteyebilir veya SMS gönderebilirsiniz. Böylelikle müşteri temsilcilerinizin performanslarını değerlendirebilirsiniz.

Tuşlayarak Kargo veya Sipariş Sorgulama

Yeni sipariş, yeni müşteri kayıtlarında, sipariş durumu bildirebilirsiniz. Ayrıca müşterileriniz sizi arayarak son siparişlerinin durumunu öğrenebilirler. Kargo adı ve kargo numarası anons edebilirsiniz.

Müşteri Temsilcisi Puanlama

Görüşme sonunda sizi arayanlardan müşteri temsilcinizi puanlamasını isteyebilir ve günlük rapor alabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin ortalama puanlarını arayüzden görüntüleyebilirsiniz.

Kredi-Kartı Tahsilat Modülü

Müşteri tahsilatlarınızı, kredi kartı bilgilerini sesli yanıt sisteminde tuşlatarak gerçekleştirebilirsiniz. İsterseniz Custom API modülü ile kendi yazılımınızdan kart çekimini sağlayabilirsiniz. Iyzico ve İdeasoft sistemlerini kullanıyorsanız. Müşteriniz kart bilgilerini tuşlar Iyzico'dan çekim yapılır ve İdeasoft'a bildirilir. Sipariş otomatik olarak "ödendi" olarak güncellenir.

Netsantral-Netasistan Örnek Santral Senaryoları

Örneğin akşam saatlerinde veya mesai saatleri dışında arayanları, santralde belirli bir süre üzerinde bekleyenleri veya kuyruğu terk edenlere otomatik olarak destek kaydı oluşturabilirsiniz ve bu kayıtları bir hedefe yönlendirebilirsiniz. Örneğin önceden belirlediğiniz numaralara ve e-posta adreslerine SMS veya mail ile bilgilendirme yapabilirsiniz.

Konferans Oda Modülü

Santralinizi arayanlar otomatik olarak konferans odasına katılabilir ve aynı anda istediğiniz kişilerle görüşme yapabilirsiniz. Odaya katılımlara şifre koyabilir. Katılımdan önce anons dinletebilir. Mevcut katılımcılara yeni katılan kişinin isim bilgisini verebilirsiniz. İsterseniz santralinizi aradıktan sonra doğrudan tuşlama yolu ile de katılım sağlayabilirsiniz.

Gelişmiş Otomatik Arama Modülü

Herhangi bir numara listesini, belirlediğiniz zamanda otomatik olarak arayarak, aramaların bir anonsa, IVR'a, departmana ya da müşteri temsilcisine bağlanmasını sağlayabilirsiniz. Hafızaya al seçeneği ile otomatik aramada başarısız olan çağrıları hafızaya alarak; başarısız numaralar geri döndüğünde sorumlu departmana, otomatik aramanın hedefine veya belirlenen bir hedefe otomatik yönlendirme yapılabilir. Arayan numaranın gerçek numara olup olmadığını tespit edebilir, gerçek numara olmayanları otomatik silebilirsiniz. Bu sayede karşı numaranın faks veya telesekreter olduğunu tespit edebilirsiniz.

Netasistan Çağrı Merkezi Yazılımı

Tüm iletişim kanallarınızı tek yazılımda toplayabilir. Bu kanallardan gelen müşteri destek taleplerini cevaplayabilirsiniz. Sizi arayan kişileri müşteri olarak tanımlayabilir ve diğer görüşmelerinizde ekranınıza otomatik olarak müşteri kartı çıkarabilirsiniz.

Bildirim Tetikleme Özelliği

Terkedilen numara olunca, çağrı kapandığında, iki numara birbirine bağlandığında, dahili meşgul olduğunda, çağrı cevaplandığında, dahili çalmaya başladığında, dış arama yapılmaya başlandığında, dış arama cevaplanmadığında vb. senaryolarda SMS, e-posta olarak dahili, kullanıcı, numara bazlı bildirim alabilirsiniz.

Netgsm ekosistemi ile tam entegre.

Netgsm mühendisleri tarafından geliştirilen masaüstü ve mobil uygulamalarla kullanın. Netgsm markası IP ürünlerle görüşme yapın.

netsantral-masaustu-ve-mobil-uygulama

Netsantral
Sıkça Sorulanlar

Netsantral, Netgsm'in ''sanal santral'' veya diğer bir adıyla ''bulut santral'' hizmetidir. İnternet üzerinden sabit telefon santralinizi Türkiye'nin en gelişmiş santral alt yapısı ile yönetir ve kontrol edersiniz.

Sanal santral, fiziksel bir donanıma ihtiyaç duymadan bulut tabanlı olarak telefon çağrılarınızı yönetmenizi sağlayan bir iletişim çözümüdür. Geleneksel telefon santrallerine kıyasla daha ekonomik ve esnek olan sanal santral, işletmelere farklı lokasyonlardan çağrı almalarını, otomatik sesli yanıtlar oluşturmalarını, çağrı kaydı yapmalarını ve daha pek çok özelliği kolaylıkla kullanabilmelerini sağlar. Bu sayede işletmeler müşteri deneyimini artırabilir, iletişim maliyetlerini düşürebilir ve iş süreçlerini verimli bir şekilde yönetebilirler.

Sanal santral, internet üzerinden VoIP (Voice over Internet Protocol) teknolojisini kullanarak ses iletimi gerçekleştirir. Fiziksel bir donanıma ihtiyaç duymadan çalışan sanal santral, bulut tabanlı sunucularda barındırılır. Bir çağrı geldiğinde veya yapıldığında, sanal santral bu çağrıyı ilgili alıcıya yönlendirir. Bu süreçte, önceden tanımlanmış kurallar (örneğin, otomatik sesli yanıtlar veya çağrı yönlendirme kuralları) uygulanabilir. Kullanıcılar, internet bağlantısı olan herhangi bir cihaz üzerinden (akıllı telefon, bilgisayar, IP telefonu vb.) sanal santrale erişebilir ve çağrıları yönetebilir. Bu bulut tabanlı yapı, işletmelere coğrafi bağımsızlık, kolay ölçeklendirme ve maliyet avantajı gibi birçok avantaj sunar.

Alanında tecrübeli Netgsm çağrı merkezi ekibimiz ile görüşüp ihtiyacınıza yönelik santral senaryosu oluşturulur ve hemen kullanmaya başlarsınız. İsterseniz gelişmiş ve detaylı yönetim arayüzünden kendiniz santralinizi kurabilir ve yönetebilirsiniz.

Bulut santral hizmetinde güvenlik, kesintisiz hizmet, yüksek ses kalitesi, detaylı raporlama ve API/entegrasyon konularına dikkat etmeniz işletmeniz açısından önemlidir. İhtiyaç halinde her an ulaşılabilir ve probleminize anında çözüm sağlayabilecek destek ekibi, santral hizmetinizin kesintisiz olarak devam etmesini sağlayacaktır. Netgsm size bu kalite seviyelerini taahhüt etmektedir.

İnternet üzerinden her an kontrol edebilirsiniz. Detaylı çağrı raporları alabilir, farklı mesai saatlerinde farklı anonslar ile müşterilerinizi karşılayabilirsiniz. Yazılımlarınıza entegre edebilirsiniz. Kredi kartı tahsilat, otomatik arama, sipariş sorgulama vb. 20+ modül ile santralinizi yeni nesil telefon sistemine çevirebilirsiniz.

VoIP telefon sistemi ile HD ses kalitesi elde edersiniz. İnternetin olduğu her yerden konuşabilirsiniz. Şubeleriniz arası ücretsiz görüşme sağlarsınız. Sizi arayan kişiler meşgul tonu duymazlar. İhtiyaçlarınıza göre santralinizi yönetebilir, mobil uygulamalar ile uzaktan anlık takip edebilirsiniz.

İsterseniz mevcut numaranızı Netgsm'e taşıyarak isterseniz de Netgsm'den yeni bir numara alarak yeni nesil telefon santralini hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

Sanal telefon santrali güvenlidir. Güvenlik seviyesi seçtiğiniz operatöre göre değişmektedir. Netgsm, BTK(Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu)'dan lisanslıdır. ISO 27001,ISO 9001, ISO 10002,ISO 45001, ISO 22301, ISO 20000 lisanslarına sahiptir. Tüm altyapımız Netgsm mühendisleri tarafından Ar-Ge merkezimizde geliştirilmektedir.

Bulut santral hizmeti, telefon santral sisteminin fiziksel bir donanım yerine internet üzerindeki bulut altyapısında barındırılmasıyla sunulan iletişim çözümüdür. Bu hizmet sayesinde işletmeler, geleneksel telefon santral donanımlarına yatırım yapmadan, internet üzerinden ses ve veri iletimi yapabilirler. Bulut santral, VoIP (Voice over Internet Protocol) teknolojisini temel alır ve kullanıcılara, çağrı yönlendirme, otomatik sesli yanıtlar, çağrı kaydı gibi birçok özellik sunar. İnternet bağlantısı olan her yerden erişilebilen bu hizmet, işletmelere esneklik, ölçeklenebilirlik ve maliyet tasarrufu gibi avantajlar sağlar.

WhatsApp'ın santral veya pbx özelliği bulunmamaktadır. Netgsm'den alabileceğiniz sabit telefon numaralarını Netsantral hizmetinde kullanabilirsiniz. Ayrıca bu numaraları müşterilerinizle yazılımı iletişimde bulunmak için WhatsApp'a kaydederek de kullanabilirsiniz.

Cloud (bulut) santral, telefon iletişim hizmetlerinin fiziksel donanımlar yerine internet üzerindeki bulut altyapısı üzerinden sağlandığı modern bir iletişim çözümüdür. Bu hizmet, işletmelere klasik telefon santrallerinin tüm özelliklerini sunarken ek olarak konumdan bağımsızlık, hızlı düzenleme/yönetim ve maliyetlerini düşürme gibi avantajlar da sunar. Bulut santral sayesinde, işletmeler VoIP (Voice over Internet Protocol) teknolojisi aracılığıyla ses iletimini gerçekleştirir ve bu, kullanıcıların internet bağlantısı olan herhangi bir yerden santral hizmetlerine erişebilmesini sağlar.