Ek modül/lisans ücreti, yıllık yenileme, sınırlı yazılım yükseltme/güncelleme Netsantral (Lokal) ile ücretsiz sağlanır.
Santralinize ulaşabileceğiniz şekilde size özel server'a kurulum yapılır.
Arayanı anında bilgilendirmek için anons dinletebilir ve her zaman ulaşılabilir santral için çağrı yönlendirme özelliğini kullanabilirsiniz.
Daha gelişmiş ve esnek santral için günün farklı saatlerinde özelleştirilebilir karşılama anonsları ile farklı santral senaryoları uygulayabilirsiniz.
Santralinizi arayan müşterilerinize IVR tuşlama yaptırarak, ilgili departmana anında yönlendirebilir ve bekleme sürelerini kısaltabilirsiniz.
Kapıda ödeme seçeneklerinde önceden sipariş veren müşterinizi otomatik olarak arayarak onay alabilir ve onaydan sonra otomatik olarak siparişin durumunu güncelleyebilirsiniz.
Netsantral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir. Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.
Görüşme sonunda müşterinizi otomatik veya isteğe bağlı olarak ankete yönlendirebilir. Müşteri temsilcinizi veya verdiğiniz hizmeti puanlatabilirsiniz.
Bu entegrasyonu sayesinde görüşme kayıtlarınızı otomatik olarak Google Drive hesabınıza aktarabilirsiniz.
Arayan müşterilerinizi tanıyarak, onlara özel isimleriyle hitap edebilir müşteriye özel santral senaryoları uygulayabilirsiniz.
Bildirim Tetikleme Özelliğinde anlatılan örnek santral senaryoları gerçekleştiğinde entegre yazılımlar tetiklenebilir. Örneğin; 101 dahilisi çalmaya başlayınca CRM yazılımınızda otomatik müşteri kartı açılabilir veya haber alanına bildirim yapılabilir.
Yetkilendirilmiş veya herhangi bir cep telefonundan santralinizi aradıktan sonra şifre + aranacak numarayı tuşlayabilir ve santral numaranız gözükerek görüş yapabilirsiniz.
Müşteri temsilciniz bir numarayı arayıp ulaşamadığında numara hafızaya alınır ve bu numara geri dönüş yaptığında kendiniz arayan müşteri temsilcisine otomatik olarak bağlanabilir.
Netsantral’de yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerini isteyebilir veya SMS gönderebilirsiniz. Böylelikle müşteri temsilcilerinizin performanslarını değerlendirebilirsiniz.
Yeni sipariş, yeni müşteri kayıtlarında, sipariş durumu bildirebilirsiniz. Ayrıca müşterileriniz sizi arayarak son siparişlerinin durumunu öğrenebilirler. Kargo adı ve kargo numarası anons edebilirsiniz.
Görüşme sonunda sizi arayanlardan müşteri temsilcinizi puanlamasını isteyebilir ve günlük rapor alabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin ortalama puanlarını arayüzden görüntüleyebilirsiniz.
Müşteri tahsilatlarınızı, kredi kartı bilgilerini sesli yanıt sisteminde tuşlatarak gerçekleştirebilirsiniz. İsterseniz Custom API modülü ile kendi yazılımınızdan kart çekimini sağlayabilirsiniz. Iyzico ve İdeasoft sistemlerini kullanıyorsanız. Müşteriniz kart bilgilerini tuşlar Iyzico'dan çekim yapılır ve İdeasoft'a bildirilir. Sipariş otomatik olarak "ödendi" olarak güncellenir.
Örneğin akşam saatlerinde veya mesai saatleri dışında arayanları, santralde belirli bir süre üzerinde bekleyenleri veya kuyruğu terk edenlere otomatik olarak destek kaydı oluşturabilirsiniz ve bu kayıtları bir hedefe yönlendirebilirsiniz. Örneğin önceden belirlediğiniz numaralara ve e-posta adreslerine SMS veya mail ile bilgilendirme yapabilirsiniz.
Santralinizi arayanlar otomatik olarak konferans odasına katılabilir ve aynı anda istediğiniz kişilerle görüşme yapabilirsiniz. Odaya katılımlara şifre koyabilir. Katılımdan önce anons dinletebilir. Mevcut katılımcılara yeni katılan kişinin isim bilgisini verebilirsiniz. İsterseniz santralinizi aradıktan sonra doğrudan tuşlama yolu ile de katılım sağlayabilirsiniz.
Herhangi bir numara listesini, belirlediğiniz zamanda otomatik olarak arayarak, aramaların bir anonsa, IVR'a, departmana ya da müşteri temsilcisine bağlanmasını sağlayabilirsiniz. Hafızaya al seçeneği ile otomatik aramada başarısız olan çağrıları hafızaya alarak; başarısız numaralar geri döndüğünde sorumlu departmana, otomatik aramanın hedefine veya belirlenen bir hedefe otomatik yönlendirme yapılabilir. Arayan numaranın gerçek numara olup olmadığını tespit edebilir, gerçek numara olmayanları otomatik silebilirsiniz. Bu sayede karşı numaranın faks veya telesekreter olduğunu tespit edebilirsiniz.
Terkedilen numara olunca, çağrı kapandığında, iki numara birbirine bağlandığında, dahili meşgul olduğunda, çağrı cevaplandığında, dahili çalmaya başladığında, dış arama yapılmaya başlandığında, dış arama cevaplanmadığında vb. senaryolarda SMS, e-posta olarak dahili, kullanıcı, numara bazlı bildirim alabilirsiniz.
Netsantral lokal hizmetimiz, Netsantral hizmetimizin aboneye özelleştirilmiş halidir. Projelerinize özel olarak geliştirmeler ve özelleştirmeler yapılmaktadır. Bulut ortamdaki tüm ortak santral yapılarından yalıtılmış, DDOS saldırılarına karşı koruma altına alınmış bir yapıdır.
Abone isterse kendi bünyesindeki sanal sistemlere, kendi fiziksel sunucusuna, Netgsm Veri Merkezi'nde sunucu kiralama yaparak kurulum yaptırabilir.
IP Santrallerin tüm özelliklerine sahip olup ekstra olarak; Ses Kaydı, Ses Analizi, Görüşme Detayı Raporları, CRM, Çağrı Merkezi Modülü ve Otomatik Arama Modülü mevcuttur.
Santraliniz 1 gün içerisinde çalışır hale gelmektedir.
Sanal santral hizmetlerinde kullanıcılar ortak bir santral yapısını kullanmakta ve projeye özel çözümler sunulamamaktadır. Yapılması gereken güncelleştirmeler tüm kullanıcıları etkileyeceği için özel yazılımlar geliştirilememekte olup sadece tüm kullanıcıların ortak kullanacağı yapılar kurulmaktadır. Netsantral Lokal hizmetinde ise ihtiyaçlarınıza göre özelleştirme yapılabilmektedir.
Ücretlendirme tamamen projeye ve özel yapılacak işler için harcanacak zamana göre belirlenmektedir.